چرا باید کلینیک دندانپزشکی حضرت مهدی (عج) را انتخاب کنید؟

پزشکان مجرب

این درمانگاه دارای پزشکان مجرب و متعهد در زمینه کاری خود می باشد. بیماران محترم می توانند با انتخاب دندانپزشک خود و انجام معاینه رایگان در صورت تمایل درمان خود را انجام دهند.

رعایت بهداشت و استریلیزه

این کلینیک به صورت کامل اصول بهداشتی و سیکل استریلیزاسیون را راعایت نموده و مجهز به بروزترین دستگاه های استریل کننده می‌باشد و رعایت بهداشت همیشه در دستور کار پرسنل بوده است.

مواد و تجهیزات پیشرفته

استفاده از مواد بسیار مرغوب و با کیفیت و وسایل و تجهیزات پیشرفته مثل گرافی RVG ، و تجهیز به سیستم مانیتورینگ و شبکه‌ای برنامه‌های دندانپزشکی و گرافی پیشرفته، ما را جزءِ کلینیک‌های پیشرفته قرار داده است.

وام قرض الحسنه

با توجه به هزینه های دندانپزشکی و عدم توانایی بیماران جهت درمان دندانهای خود، کلینیک حضرت مهدی (عج) در راستای کمک به بیماران محترم اقدام به پرداخت وام قرض الحسنه با کارمزد 2 و 4 درصد نموده است.

بیمه های طرف قرارداد ما

کلینیک دندانپزشکی حضرت مهدی (عج) جهت انجام درمان‌های کشیدن و جرمگیری دندان و عکس رادیوگرافی با سازمان های بیمه تامین اجتماعی و بیمه خدمات درمانی قرار داد دارد.

درمان ها

خدمات منحصر به فرد ما را از دست ندهید

ترمیم دندان

لکه سفید روی دندان یا همان پوسیدگی در حقیقت نشان دهنده تخریب ساختار دندان است که می‌تواند هر دوی مینای دندان (لایه خارجی رویی دندان) و لایه داخلی عاج دندان را تحت تاثیر خود قرار دهد.

عصب کشی

عصب‌کشی یک روش درمانی مؤثر برای حفظ و ترمیم دندان‌های عفونی شده یا آسیب دیده است. در این فرایند، قسمت آسیب دیده دندان برداشته شده، پالپ دندان تمیز و از عفونت پاک می‌شود و دندان پر شده و بسته می‌شود.

ایمپلنت

ریشه مصنوعی که در داخل استخوان فک قرار داده می‌شود، تا دندان مصنوعی یا روکش روی آن قراربگیرد. ایمپلنت‌های دندانی برای افرادی مناسب هستند که به علت بیماری پریودنتال، آسیب دیدگی یا دلایل دیگر دندان یا دندانهای خود را از دست داده‌اند.

زیبایی

برای داشتن لبخندی زیبا هیچ گاه دیر نیست. اگر شما نیز از رنگ دندان های خود راضی نیستید و یا دندان های با فاصله‌ای دارید و یا حتی با شکستگی دندان مواجه شده اید می‌توانید از روش اصلاح خط لبخند استفاده کنید.​

دندانپزشکی کودکان

اگر در جستجوی کلینیک دندانپزشکی کودکان هستید که پزشکانی دلسوز، صبور و مهربان داشته تا خاطره خوبی از دندانپزشکی در ذهن فرزندتان نقش ببندد، به دندانپزشکی حضرت مهدی(عج) مراجعه نمائید.خدمات دندانپزشکی کودکان را در محیطی گرم و دوستانه با ما تجربه کنید.

جراحی فک

از مهمترین علت جراحی فک و دهان قرارگیری نا مناسب دندان ها در کنار یکدیگر است که می‌تواند نیروی زیاد و مخربی را در بین پنج عضله قوی کنترل کننده باز و بسته کردن فک ایجاد کند.عدم قرارگیری مناسب دندان ها می‌تواند بطور جدی به عملکرد و زیبایی ظاهری دندان‌ها آسیب وارد کند.

درباره‌ ما

کلینیک دندانپزشکی حضرت مهدی(عج) در اصفهان با بیش از 20 سال سابقه کاری و به پشتوانه تجربه و دانش بهترین دندانپزشکان مجرب و کادر آموزش دیده خود و برخورداری از متخصصان مجرب و همچنین استفاده از مرغوب‌ترین مواد دندانپزشکی و هزینه‌های مناسب و محیطی آرام و وسایل استریلیزه، آماده ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی به بیماران محترم می‌باشد.

برای آگاه شدن از طرح‌های کلینیک، صفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید

تماس با ما

آدرس:

اصفهان، خیابان آتشگاه، 100 متر مانده به بزرگراه شهید خرازی، روبروی بانک تجارت، کلینیک دندانپزشکی حضرت مهدی (عج)

هر روز از 8 صبح تا 11 شب

تلفن:

03137726644

03137726766

03137727475

هر روزه بازه

کلینیک حضرت مهدی (عج) هر روز هفته حتی ایام تعطیل هم در خدمت شماست.