1- مراجعه به پذیرش جهت صدور قبض معاینه اولیه به بخش با داشتن عکس کامل از کل دندان ها و گرفتن طرح درمان
2- مراجعه مجدد به پذیرش جهت قیمت گذاری و مشخص شدن کل هزینه ها
3- آماده کردن مدارک زیر و هماهنگی قبلی جهت ارائه به قسمت امور وام برای بررسی،انجام اعتبار سنجی و تشکیل پرونده
4- وام گیرنده و ضامن هر 2 باید شاغل باشند و امکان ارائه مدرک شغلی معتبر را جهت انجام اعتبار سنجی در سامانه مرآت بانک رسالت داشته باشند.
نکته 1: کلیه مدارک از طریق کلینیک به بانک ارسال شده و مورد بررسی قرار می گیرد.
نکته 2: سقف وام برای هر نفر بسته به هزینه های درمان 20 میلیون تومان و مابقی هزینه به عهده شخص می باشد.
نکته 3: برای بانک رسالت به جای چک، سفته از وام گیرنده و ضامن دریافت می گردد.
شرایط کلی بانک رسالت
کارمزد 2 درصد سالیانه و تعداد اقساط 12 تا 20 ماه و مدت زمان انتظار در بهترین حالت حداقل 2 ماه
مدارک و شرایط لازم جهت اعتبار سنجی بانک رسالت
1- سیم کارت وام گیرنده و ضامن حتماً باید به نام خودشان باشد
2- مدرک شغلی معتبر شامل آخرین فیش حقوقی یا جواز کسب یا حکم کارگزینی یا نامه اشتغال به کار مهر شده و دارای سربرگ محل کار یا گواهی کسر از حقوق
3- پرینت 3 ماهه آخر حساب وام گیرنده و ضامن ترجیحا بصورت برگه A4 جهت اسکن و بارگذاری روی سامانه
4- در صورت داشتن سابقه بیمه ، پرینت سابقه بیمه جهت اسکن و بارگذاری روی سامانه
نکته: در صورت تصمیم قطعی برای تشکیل پرونده و داشتن شرایط فوق و تائید اعتبار سنجی ، افتتاح حساب وام گیرنده در بانک رسالت بصورت اینترنتی و از طریق تلفن همراه هوشمند باید انجام شود.
جهت افتتاح حساب با گوشی شخصی خود امکانات زیر باید فراهم باشد
1- گوشی موبایل امکان اتصال به اینترنت را داشته باشد.
2- گوشی موبایل قابلیت نصب برنامه بانک رسالت را داشته باشد.
3- گوشی دارای دوربین سلفی برای گرفتن عکس و فیلم از چهره جهت احراز هویت باشد.
4- سیم کارت شخص حتما به نام خودش باشد.
5- همراه داشتن کارت بانکی دیگر که رمز دوم آن فعال باشد جهت واریز وجه بصورت اینترنتی برای افتتاح حساب به مبلغ 20،000 تومان
تذکر 1: چنانچه موارد فوق میسر نباشد افتتاح حساب باید داخل خود بانک انجام گردد.
تذکر 2: وام گیرنده و ضامن باید فاقد چک برگشتی یا اقساط معوقه در کلیه بانک ها باشند.
تذکر 3: حضور وام گیرنده و ضامن بطور همزمان برای تشکیل پرونده نهایی (بعد از اعتبار سنجی) با هماهنگی قبلی الزامیست.